2009. augusztus 17., hétfő

Névnapi köszöntés

BOLDOG NÉVNAPOT KLÁRI!


Ez a teafiltertartó doboz antikolással készült. Alapozószínnek vaníliát használtam. A repesztőlakkos rétegre pedig fenyőzöldet. A repesztés után ragasztottam fel rá a szalvéta mintát, így olyan hatást értem el vele, mintha a minta is meg lenne repedve. A doboz éleit porpasztellel krétáztam, és zsepivel elmaszatoltam. Száradás után selyemfényű lakkal lekentem.






BOLDOG NÉVNAPOT MAGDI!


Ez a virágmintás mini teafiltertartó decoupage-olással készült. A festéshez sötétzöld, vanília, és napsárga festékek keverékét használtam.







BOLDOG NÉVNAPOT ICA!

Ez a mini zsepitartó decoupage-olással készült. A háttérszín vanília színű acrylfestékkel készült. A doboz éleit pasztellkrétáztam, és papírzsepivel elmaszatoltam. A teljes száradás után selyemfényű lakkal lekentem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése