2009. augusztus 6., csütörtök

Egy kis World of Warcraft

Több, mint 4 évnyi WoW-ozás után arra gondoltam, hogy alkotok valamit, ami a játékkal kapcsolatos. Ebből az elgondolásból született meg pár jópofa használati tárgy, mint pl. Heartstone kulcstartó, Blood Elf Death Knight-os teafiltertartó és Heartstone szappan. :)




Ez volt a prototípus, azóta továbbfejlesztettem. :) Kicsit faragtam a szappanból, hogy tényleg kavics formája legyen, és arra is rájöttem, hogyan maradhatna tovább látható a csigavonal. A vonal mentén kikapartam a szappant, a szappanforgácsot beraktam egy fém kisedénybe, felmelegítettem, és kék színű ételfestéket keverem bele. A mélyedés helyére pedig visszatöltöttem a kék szappanlötyit.




Ebből a Heartstone kulcstartóból ipari mennyiséget készítettem, boldog tulajdonosai a Dark Asylum tagjai lettek. Egy guildtali során adtam át nekik, azért, hogy az alkoholmámoros este után hazataláljanak Inkeeperjeikhez. :P Süthető gyurmából készült (Remo-egyik kedvenc márkám). Eredetileg a csigavonalat is gyurmából szerettem volna csinálni, de annyira kemény volt, semmilyen módon nem lehetett formázni; így metálkék színű körömlakkal festettem meg. Sütés után pedig beleragasztottam a kulcstartóláncot.

Ezt a teafiltertartót Deathcrow, a legkedvencebb FS! szerkesztőm kapta ajándékba. :) Szalvétatechnikával felvittem a képet (eleinte féltem tőle, hogy a printelt képről lepereg majd a festék, ha rámegyek szalvétaragasztóval, de nem volt semmi probléma :) ) A festéssel pedig próbáltam visszaadni a death knightok fagyosságát, némi szürke, szürkéskék, fekete, fehér festéssel. :) Az eredmény hatásos volt, DC vigyorából ítélve. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése